Brandul înaintea afacerii.

Brandul înaintea afacerii.

Educație și formareiul. 13, 2023

Brandul nu constă în aspectul site-ului tău sau tonul vocii de marketing. Este ideea organizatoare pentru fiecare activitate în care compania ta se implică, inclusiv produsul, experiența utilizatorului, vânzările, comunicarea, recrutarea și chiar organigrama ta.

Oamenii citesc brandurile printre rânduri. Îți înțeleg brandul nu prin ceea ce spui, ci prin ceea ce faci, iar ceea ce faci contează în fiecare punct de contact și pe fiecare canal. Acesta este scopul strategiei de brand – să orienteze fiecare activitate a afacerii spre același rezultat. Ar trebui să vezi strategia ta de brand ca pe un filtru pentru fiecare decizie.

Brandul Lego este despre joc semnificativ pentru fiecare vârstă, dar acest brand nu se naște doar din site-ul lor sau din marketing.

Trebuie să iei în considerare poziționarea lor, strategia de produs, colaborările, presa, comunitățile, modelul de afacere și inovațiile în ansamblu pentru a înțelege mai profund brandul lor. Dacă te oprești la site-ul lor, ai crede doar că este o companie de jucării.

Brandul Patagonia este despre măsuri drastice pentru a salva Pământul, cum ar fi intentarea unor procese guvernului SUA și respingerea chiar a VC-urilor care au transformat brandul într-un simbol de statut pe coasta de vest. Acestea au fost decizii tactice luate prin prisma brandului.

Afacerile puternice au strategia de brand la baza lor. Ar fi dificil să găsești diferențe majore între afacere și brand pentru companii precum Tesla, Apple sau Meta.

Să faci din brand inferior față de afacere este o greșeală.

No Comments

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *