Dragostea este minunată. Ura este utilă. Indiferența ucide.

Dragostea este minunată. Ura este utilă. Indiferența ucide.

Educație și formareiul. 09, 2023

Majoritatea brandurilor se confruntă cu problema indiferenței utilizatorilor. Oamenii pot crede că ai un brand destul de plăcut, dar asta nu-i determină să treacă la acțiune. Nu te pierde într-o căutare pentru a muta ușor oamenii indiferenți pe traseul de achiziție.

Scopul tău ar trebui să fie de a crea atât de multă tensiune încât brandul tău să atragă cu adevărat iubitorii și să respingă complet haterii, dar să nu lase loc pentru indiferență. Urmarirea utilizatorilor indiferenți îți va duce compania la fund.

Ideal ar fi să te concentrezi pe partea iubirii în ecuație, dar poți aborda cu succes și cealaltă parte

. Mesajul “îl iubești sau îl urăști” al Marmite a creat o poveste aproape mitică în jurul gustului lor controversat, dar adevărul este că oamenii erau în general indiferenți până când compania a decis să-și rebranduiască produsul în jurul acestei idei polarizante.

Oatly a creat https://fckoatly.com/, un site care adună istoria urii față de brand, iar oamenii fie îl înțeleg și îl adorau, fie nu-l înțeleg și îl urăsc cu adevărat. Singurul lucru pe care nu-l poți face este să rămâi indiferent.

Majoritatea fondatorilor consideră indiferența ca un pas către iubire, dar aceasta este o falsitate periculoasă. Dragostea și ura se află la două capete ale aceluiași drum, în timp ce indiferența este un drum fără ieșire într-un alt oraș.

Veți risipi timp și bani prețioși care ar fi putut fi folosiți pentru a învăța despre baza ta reală și cum să-ți extinzi audiența de acolo.

Este mai bine să ai iubitori și hateri decât lumea plină de spectatori.

No Comments

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *