Fii conștient de prejudecățile consumatorilor din categoria ta. Oamenii pot considera că îngrijirea copiilor este o muncă minoră, că abilitățile matematice sunt de natură genetică sau că poliamoria este rușinoasă (toate bazele cu care am lucrat pentru brandurile clienților mei), dar nu contează dacă acestea sunt adevărate sau nu. Ceea ce contează este dacă oamenii duc aceste prejudecăți la ușa ta.
Poți să le permiți să intre cu vechile lor prejudecăți care îi vor face să fie indiferenți la punctele tale forte unice, sau poți semnala un set complet nou de reguli care îi vor face să intre cu o minte deschisă, gata să se comporte diferit.
Cred că acesta va fi unul dintre cei mai importanți factori care vor defini brandurile câștigătoare și brandurile perdante în următorul deceniu.
Când Qualtrics și-a rebranduit categoria din datele utilizatorului în managementul experienței, au impus o nouă perspectivă asupra modului în care ar trebui folosite datele. Managementul experienței însemna privirea lucrurilor într-un mod mai holistic, luând în considerare clienții, angajații și ceilalți factori relevanți și crearea unei experiențe, nu doar diagnosticarea problemelor.
Aceasta i-a împiedicat pe oameni să aducă vechile noțiuni despre date în acest nou mediu, lucru crucial pentru achiziția lor din 2019 în valoare de 8 miliarde de dolari, descrisă drept o sumă “șocantă” la momentul respectiv.
No Comments