Întâlnesc adesea companii care au produse și servicii excelente, dar brandurile lor dezvăluie puțin despre experiența din spatele acestora. Poate că discută despre caracteristici sau beneficii, dar nu pun în prim-plan sentimentele care le stau la baza.
Cu toate acestea, fără a înțelege mai întâi experiența, utilizatorii se tem de necunoscute legate de modul de implicare și măsurarea beneficiilor.
Nu face ca clientul tău să aștepte până la conversie pentru a înțelege cu adevărat ce reprezintă experiența, pentru că de cele mai multe ori nu vor ajunge suficient de departe pentru a afla.
În schimb, oferă-le o mică incursiune în felul în care se vor simți încă de la început. Permite-le să experimenteze oferta ta într-un fel sau altul, fără a fi nevoie să convertească inițial.
Airbnb a făcut acest lucru atunci când brandul lor afirma: “Prietenește oriunde”. Această frază oferea o scurtă privire asupra experienței de călătorie prin intermediul caselor locale, care până atunci erau blocate în spatele ușii conversiei.
Află ce se întâmplă cu adevărat după conversie, surprinde modul în care utilizatorii tăi se transformă prin intermediul experienței tale și adu aceasta în prim-plan.
No Comments