Nu lăsa valoarea să fie atribuită greșit.

Nu lăsa valoarea să fie atribuită greșit.

Educație și formareiul. 12, 2023

Când echipa mea construia brandul pentru una dintre cele mai mari platforme de lucru din lume, am observat ceva foarte interesant în parcursul utilizatorilor.

Utilizatorii avansați care obțineau cea mai mare valoare din platformă credeau că au “spart” cumva sistemul. Credeau că ei înșiși au descoperit cum să valorifice puterea platformei în afacerea lor, fără să recunoască că UX-ul a fost de fapt proiectat pentru a-i ajuta să ajungă la acel punct.

Odată ce am observat asta cu acest client, am început să o vedem și cu mulți alți clienți.

Dacă parcursul utilizatorului este cu adevărat eficient în a-i ajuta pe oameni să extragă valoare din oferta ta, este foarte probabil ca aceștia să creadă că se datorează inteligenței lor, nu calității tale. Și asta înseamnă mai puțină loialitate și valoare de marcă.

De aceea povestirea despre parcursul clientului este atât de importantă.

Trebuie să-ți atribui meritele pentru toată valoarea incrementală care este creată după conversie prin demonstrarea alegerilor bine gândite și a convingerilor care te-au condus să construiești acel parcurs specific.

Gândește-te la asta ca la o versiune digitală a meșteșugului. Este o narativă importantă care ajută oamenii să înțeleagă valoarea pe care ai creat-o pentru ei.

No Comments

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *