Nu rebranduiți produsul atunci când puteți rebrandui problema

Nu rebranduiți produsul atunci când puteți rebrandui problema

Educație și formareiul. 05, 2023

Rebranduirea produsului vă plasează într-un set de considerații alături de alte produse, însă rebranduirea problemei vă poate plasa într-un set de considerații singuratic.

EVRYMAN a redefinit problema terapiei de la “găsirea de sine” la “crearea de sine” înainte de a-și poziționa produsul. Cofertility a rebranduit problema fertilității de la “înghețarea și donarea ovulelor” la “atingerea vieților umane”, pentru a face produsul lor relevat din nou.

Recent am ajutat un client din industria scutirii de datorii să redefinim problema datoriilor.

Scutirea de datorii este o categorie controversată, cu jucători dubioși, și în timp ce am înțeles integritatea imensă pe care clientul nostru o poseda, știam că nu are sens să spunem: “Hei, aveți încredere în noi! Suntem oamenii buni!” (o greșeală foarte comună pe care o fac multe mărci).

În schimb, ne-am adâncit cercetările psihografice și am remarcat ceva remarcabil – atunci când oamenii se confruntă cu datorii, ajung să fie identificați ca fiind acele datorii.

Identitatea lor întreagă este redusă la o singură dimensiune: ei nu se mai identifică cu hobby-urile lor, nu mai participă la evenimente de familie, renunță la voluntariat, nu se mai bucură de timpul petrecut cu prietenii și nu mai iau mândrie în munca lor sau planificarea vieții lor.

Ei își pierd umanitatea și înțelegerea acestui aspect a reprezentat o adevărată oportunitate pentru marcă.

Marca noastră nu s-a axat pe faptul că suntem o companie onestă de scutire de datorii, cu produse bune, chiar dacă asta era foarte adevărat; marca noastră s-a concentrat pe redimensionarea persoanelor. Am redefinit problema “datoriilor” ca pe problema “pierderii propriei identități”. Și pe această concepție am construit întreaga strategie a clientului.

Imediat, reclamele rebranduite ale lor, mesajele și poziționarea au avut un mare avantaj, iar cultura companiei s-a dezvoltat spre o viziune unitară care a ghidat fiecare decizie către un scop comun.

Gândiți-vă clar la ceea ce vreți să promovați prin marcă, pentru că uneori există ceva mult mai mare decât simplul produs.

No Comments

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *