Soluția propusă de revista Architectural Digest pentru strategia lor de marcă a rezolvat cinci probleme diferite. Prin implementarea acestei soluții, ei au obținut următoarele avantaje:
- Rebranding-ul a transformat imaginea revistei, făcând-o mai atractivă și mai relevantă pentru un public mai larg.
- Revista și-a păstrat în același timp baza de cititori conservatori, fără a-i aliena.
- Noua poziționare a mărcii ca unsprezece pentru stilul de viață a permis colaborări naturale cu celebrități și influenceri din pop-cultură.
- Brandul a reușit să se conecteze emoțional la subiecte precum viața, stilul și identitatea, creând o comunitate puternică de oameni cu interese similare.
- AD a creat o cultură nouă în domeniul designului care îi depășește pe competitorii lor.
Prin gândire strategică și gândire în perspectivă, AD a reușit să obțină un echilibru favorabil între resursele investite și rezultatele obținute.
Această abordare strategică le-a permis să devină lideri în domeniu.
Dacă plămnești (adopți soluții separate pentru fiecare problem) creează doar muncă, dar dacâ ai o strategie (gândești la o singurâ soluție pentru toate problemele), creezi un mare avantaj competitiv.
No Comments