Singurătatea mărcii înseamnă ca marca companiei, marca CEO-ului și marca angajatorului să fie toate sinonime. Acest lucru creează un efect puternic de roată dinteată, în care indiferent cui ajunge brandul dumneavoastră sau cum ajunge la ei, puteți fi sigur că este același mesaj răsunător de fiecare dată.
Nu multe companii au realizat acest lucru încă. Este greu să menții o singură marcă, cu atât mai puțin trei care se echivalează reciproc.
Amazon, în ciuda criticii sezoniere, are o sincronicitate incredibilă între marca angajatorului, marca pentru clienți și brandul personal al lui Jeff Bezos. Toate acestea reprezintă eficiența.
Puteți vedea asta în toate cele trei locuri, de la manifestul lor pentru clienți și investițiile în livrare până la povestirile plasate cu grijă despre regulamentul celor două pizza ale lui Jeff, mesele din sala de consiliu confecționate din materiale reciclate și povestea unui tip care a găsit o modalitate de a vinde cărți fără a le stoca undeva.
Acest lucru atrage talentele, încrederea consumatorilor și banii investitorilor.
No Comments