Lumea noastră a relațiilor se schimbă de la legături slabe la legături puternice – de la rețele largi, în mare parte populate de străini pe platforme precum LinkedIn și Instagram, la rețele restrânse, dar mai profunde, în care împărtășim valori intime și culturale precum Discord și Patreon.
În cercetările noastre, am constatat că oamenii încep să aștepte ca comunitatea să fie primul strat al mărcii, mai ales în spațiile premium unde oamenii plătesc mai mult în bani, timp sau educație pentru a utiliza produsul sau serviciul.
Comunitatea din jurul Fly By Jing este ceea ce vinde sosurile și amestecurile de condimente cu preț premium ale companiei.
Strategia lor de marketing, produsul și experiența generală sunt solide, dar este comunitatea care semnalează cu adevărat despre ce este marca aceasta. Dacă ai întreba pe cineva despre Fly By Jing, foarte probabil că ar începe prin a-ți spune despre comunitatea entuziastă a brandului.
Undeva în trecut ne-am bazat pe experți, iar acum comunitatea determină nivelul de încredere necesar pentru conversie în spații costisitoare.
No Comments